"Koska olet sen arvoinen" jo 50 vuotta

L’Oréal Paris on enemmän kuin kauneusbrändi


"Olemme sen arvoisia" ei ole pelkkä iskulause – se on brändin missio. Kauneuden ottaminen omiin käsiin on voimaannuttavaa. Omaan kauneuteen uskominen on jotain, mitä kukaan muu ei voi hallita: se on todellista voimaa. L'Oréal Paris -tuotemerkin tavoitteena on, että kuullessasi lauseen "Olemme sen arvoisia" naiset kaikkialla vastaavat: "Emme koskaan epäilleet sitä hetkeäkään."
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": " ", "description": "Discover 50 Years of Worth", "thumbnailUrl": "https://www.lorealparis.fi/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/50-years-of-worth-it/manifesto_video_banner.jpg?rev=32a77a36605a4aa798a654b901095362", "uploadDate": "2021-06-22T07.39.48+00:00", "embedURL": "https://www.youtube.com/embed/XFyqia2S4DM" }

Legendaarinen iskulause, joka yhdistää naisia kaikkialla

Iskulauseen keksi vuonna 1971 manhattanilaisen mainostoimiston McCannin Ilon Specht, 23-vuotias copywriter-nainen – ja slogan on yhä täysissä voimissaan. Kyseinen, nykyään maailmankuulu mainoslause oli ensimmäinen, joka toi esiin itsevarmuutta.  Sen voimaannuttava viesti yhdistää kuluttajia brändin ympärille. "Koska olemme sen arvoisia" -lausahduksesta on sen jälkeen tullut kaikenikäisten ja -taustaisten naisten voimaantumisen, oman kauneuden ja omanarvontunnon symboli. Tuotemerkkiä edustavat, inspiroivat ja eri kulttuureista tulevat naiset ympäri maailmaa tekevät iskulauseesta ajankohtaisen niin omalle sukupolvelleen, äitiensä sukupolvelle kuin tulevillekin sukupolville.

Syntymänsä jälkeen "Koska olemme sen arvoisia" -tunnuslause se on käännetty 40 kielelle, ja siitä on tullut naisia ympäri maailman yhdistävä slogan, joka kannustaa heitä tavoittelemaan päämääriään ja uskomaan itseensä joka päivä.
{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/50-years-of-worth-it" }

Autamme naisia voimaantumaan tieteelliseen tutkimukseen perustuvan kauneuden avulla

L'Oréal Paris voimaannuttaa kaikkia naisia uraauurtavaan tieteeseen perustuvilla, ensiluokkaisilla kauneustuotteilla, joissa hyödynnetään uusimpia kosmetiikkakoostumuksia ja -palveluita. Tuotemerkin huippuunsa kehitetyt tuotteet antavat naisille itsevarmuutta sekä auttavat heitä ottamaan ansaitsemansa paikan yhteiskunnassa, menestymään ja muuttamaan maailmaa parempaan suuntaan. L'Oréal Paris on jo yli sata vuotta tuonut kosmeettisia innovaatioita kaikkien ulottuville tehokkuudesta tai turvallisuudesta tinkimättä. Itsevarmuuden vahvistaminen tällä tavoin on ehdottoman tärkeä osa naisten voimaannuttamisessa.
Brändi on aina uskonut, että kaikille naisille kaikkialla maailmassa tulisi olla saatavilla edullisia ja laadukkaita kauneustuotteita, jotka auttavat heitä uskomaan itseensä – koska he ovat sen arvoisia.
{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/50-years-of-worth-it" }

Kauneuslähettiläämme auttavat levittämään voimaantumisen ja inklusiivisen kauneuden sanomaa

Ranskalaisen kauneuden ikoni L'Oréal Paris edustaa kauneutta kaikissa sen muodoissa. Ei ole olemassa vain yhtä kauneuden muottia. L'Oréal Paris -kauneuslähettiläiden "dream team" on moninainen joukko, jossa on niin elokuva-, muoti- kuin musiikkiteollisuudenkin ikoneita, jotka ovat sitoutuneet voimaannuttamaan kaikenikäisiä ja -taustaisia naisia. Nämä roolimallit inspiroivat jokaista naista uskomaan omaan arvoonsa.
 
Ainutlaatuiseen kauneuslähettiläiden joukkoomme kuuluvat mm. Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park ja Viola Davis. Jokainen heistä käyttää ääntään ja vaikutusvaltaansa omalla yksilöllisellä tavallaan voimaannuttaakseen ja inspiroidakseen naisia. 
 
Kun he lausuvat sanat "Koska olemme sen arvoisia", he voimistavat L'Oréal Paris -tuotemerkin sanomaa ja voimaannuttavat jokaista naista kantamaan arvonsa ylpeästi.
{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/50-years-of-worth-it" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": " ", "description": "50 Years of "I'm Worth It"", "thumbnailUrl": "https://www.lorealparis.fi/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/50-years-of-worth-it/ambassadors_video_banner.jpg?rev=afbd915129b24ae89a96a4dea02e6fdd", "uploadDate": "2021-06-29T09.04.56+00:00", "embedURL": "https://www.youtube.com/embed/ZNMRUnPz_n4" }

Taistelu katuhäirintää vastaan

Meille on aina ollut tärkeää olla mukana poistamassa muureja naisten ja heidän tavoitteidensa välistä ja auttaa heitä kävelemään vapaasti kohti päämääriään. Tämä alkaa siitä, että voimme todella kävellä vapaasti ja turvallisesti kadulla kuin kadulla, kaikkialla maailmassa. Katuhäirintää tapahtuu kaikkialla, ja se luo naisille turvattomuuden tunnetta julkisilla paikoilla sekä häiritsee heidän jokapäiväistä elämäänsä. Häirintä on täysin vastaan L'Oréal Paris -brändin arvoja, joten 8. maaliskuuta 2020 tuotemerkki lanseerasi Stand Up Against Street Harassment -ohjelman. Aloite perustettiin kansainvälisen L’Oréal Paris- ja IPSOS-tutkimuksen jälkeen, joka osoitti, että 78 % naisista on kokenut seksuaalista häirintää julkisilla paikoilla. Vastaajista vain 25 % sanoi, että sivullinen on tarjonnut apuaan näissä tilanteissa. Lisäksi 86 % vastaajista sanoi, etteivät he tienneet, kuinka toimia tilanteissa, joissa he näkevät seksuaalista häirintää julkisella paikalla.*
 
Tämän vuoksi L’Oréal Paris päätti alkaa tehdä yhteistyötä kansainvälisen voittoa tavoittelemattoman Hollaback! -järjestön kanssa, jonka tavoitteena on päästä eroon kaikenlaisesta häirinnästä. Stand Up -tavoitteita ovat katuhäirinnän tietoisuuden levittäminen ja miljoonan ihmisen voimaannuttaminen Hollabackin 5D-metodilla, jonka avulla opetetaan, kuinka toimia tilanteessa niin uhrina kuin sivustakatsojanakin. Kaikki voivat liittyä Stand Up -liikkeeseen osallistumalla koulutukseen standup-international.com-sivustolla, jakamalla sosiaalisessa mediassa kuva kädessään D-kirjain sekä käyttämällä hashtagia #WeStandUp.
 
*Kansainvälinen L'Oréal Paris- ja IPSOS-yhteistyötutkimus, jossa tietoa kerättiin 8 maasta ja osallistujia oli yli 15 000. Huhtikuu 2019.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/50-years-of-worth-it" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": " ", "description": "Stand Up Against Street Harassment", "thumbnailUrl": "https://www.lorealparis.fi/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/50-years-of-worth-it/standup_video_banner.jpg?rev=6f828244031145b49603d24fd535c7d0", "uploadDate": "2021-06-29T09.04.08+00:00", "embedURL": "https://www.youtube.com/embed/6A3twRuLifY" } { "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Kotisivu" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.fi/50-years-of-worth-it", "name": "$name" } } ] }