Tietoa meistä

Visuel2_resized

L’Oréal Paris on maailman johtava kosmetiikkabrändi, joka tuo parhaat kauneuden luksustuotteet kaikkien saataville. Tieteellinen huippuosaaminen ja innovatiivisuus tekee meistä edelläkävijän meikkien,  ihon- ja hiustenhoitotuotteiden ja hiusvärien alalla. Jo yli 110 vuoden ajan olemme olleet sitoutuneita turvallisuuteen, tehokkuuteen ja laatuun. L’Oréal Paris on brändi, joka on aina pyrkinyt edistämään naisten vaikutusmahdollisuuksia ja haastanut stereotypioita modernilla naiskuvalla. Tuemme naisten mahdollisuuksia toteuttaa itseään heidän omilla ehdoillaan ja toiveidensa mukaan.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" }

Kehittyvää kauneutta

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" }
Visuel3_resized

L’Oréal Paris on tutkija Eugène Schuellerin perustama. Hänen intohimonsa tieteelliseen kehitykseen johti kauneutta silloin ja myös nykypäivänä. 100 vuoden uraauurtavan tieteellisen tutkimuksen tuloksena L’Oréal Paris esittelee valikoiman edistyksellisiä kauneustuotteita, jotka ovat dokumentoidusti tehokkaita. Kesti vuosia kehittää, valmistaa ja parannella ainesosamme: korjaava keramidi-R Elvital Total Repair -hiustenhoitotuotteissamme, Mexoryl SX, kehittämämme vakaa UV-suodatin aurinkovoiteissamme ja Pro-Xylane, kestävän kehityksen mukainen kemiallinen anti-age-ainesosa Revitalift Laser -ihonhoitotuotteissamme.

Vastuullinen innovaatio on DNA:ssamme. Yli 30 vuoden ajan L’Oréal –konserni on investoinut vaihtoehtoisten testausmenetelmien kehittämiseen. Jo vuonna 1979 L’Oréalin tutkijat olivat edelläkävijöitä Episkin-keinoihon kehittämisessä, joka on vaihtoehto eläinkokeille ja mahdollistaa ja tuotteidemme turvallisuuden testaamisen tarpeen mukaan. Tämä rekonstruoitu ihomalli on yli 30 vuoden L’Oréalin tieteellisen tutkimuksen ja kudosteknologian asiantuntemuksen tulos, ja se on arvokas työkalu ihon boilogisten mekanismien ymmärtämiseen nopeasti ja luotettavasti.

Mitä siis tulevaisuus tuo tullessaan? Jatkamme vastuullista innovointia. Esimerkiksi pyrimme korvaamaan kaikki shampoo- ja hoitoainepullomme kierrätetyistä materiaaleista valmistettuihin ja kierrätettäviin pulloihin vuoden loppuun mennessä. 

Inspiroivaa kauneutta

L’Oréal Paris, maailmankuulu ranskalainen kauneuden ikoni edustaa monimuotoista kauneutta. Uskomme, ettei ole olemassa kaikille sopivaa kauneuskäsitystä: sen sijaan kauneus on universaalisti ainutlaatuista. Kuuluisa L'Oréal Paris ”Dream Team” koostuu kauneuslähettiläistä erilaisista alkuperistä ja taustoista, mukaan lukien elokuva-, muoti- ja musiikkialan vaikuttajia. Nämä uskomattomat naiset ovat brändin kansainvälisiä edustajia, jotka heijastavat kuluttajiemme moninaisuutta. L'Oréal Paris on tuotemerkki, joka vahvistaa naisten vaikutusmahdollisuuksia iästä riippumatta. L’Oréal Paris lanseerasi 2019 yhteistyössä brittiläisen Voguen kanssa ”The Non-Issuen” –julkaisun, jossa korostetaan, miksi iän ei pitäisi olla ongelma.

Kosmetiikan lisäksi L'Oréal Paris edustaa pariiisilaista vapautunutta ja kunnianhimoista asennetta, ja siitä on tullut useiden suurten tapahtumien tärkeä kauneuspartneri. Vuodesta 1997 lähtien L’Oréal Paris on ollut arvostetun Cannesin elokuvajuhlien virallinen meikkikumppani ja tarjonnut kauneusasiantuntijuuttaan elokuvamaailmalle. Lisäksi joka vuosi esittelemme kauneusalan asiantuntemustamme Pariisin muotiviikoilla. Kuluttajakeskeisenä brändinä hyödynnämme näitä massiivisia ranskalaisia tapahtumia jakaaksemme kauneusalan asiantuntemustamme kaikkien kanssa. Teemme Pariisin muotiviikon kerran vuodessa mahdollisen kaikille ”Le Défilé L’Oréal Paris” -tapahtumassa, ensimmäinen kaikille avoin muotinäytös.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" }

Voimaannuttavaa kauneutta

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" }
Visuel4_resized

“Koska olen sen arvoinen.”

Näistä neljästä yksinkertaisesta sanasta on tullut ikoninen kauneuden ja voimaannuttamisen julistus – ylelliset tuotteet ovat kaikkien saatavilla. Tällä iskulauseella L’Oréal Paris loi ensimmäisen mainoslauseen koskaan, joka korosti ennen kaikkea itsevarmuutta. Ilmestyttyään ensimmäisen kerran vuonna 1971, L’Oréal Paris’n iskulause on puhutellut brändin asiakkaita ja kohottanut heidän itsevarmuuttaan. Mutta voimaannuttaminen ei ole ainoa asia, mitä brändi edustaa. 

Lähettiläämme koostuu moninaisesta joukosta roolimalleja, jotka inspiroivat muita käyttämään kykyjään joka päivä. Eva Longoria on viihdealan feministijohtaja, Jane Fonda on ikoninen feministi, joka taistelee naisten oikeuksien ja ympäristön puolesta. Liya Kebede työskentelee Lemlem Foundationissa, joka auttaa afrikkalaisia naiskäsityöläisiä menestymään tarjoamalla heille terveydenhuoltoa, koulutusta ja töitä. Doutzen Kroes tekee yhteistyötä ”Elephant Crisis Fund” -järjestön kanssa, joka yrittää lopettaa eläinten vahingoittamisen. 

L’Oréal Paris korostaa feministisiä arvojaan kaikessa, mitä se tekee, esimerkiksi tapahtumissa kuten Women of Worth.  Se on jo vuosien ajan kunnioittanut poikkeuksellisia naisia, jotka tekevät vapaaehtoistyötä yhteisöjensä auttamiseksi. Tapahtuma tarjoaa näille naisille korkean profiilin alustan ja tukee heidän hankkeitaan tarvittavalla rahoituksella. 

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" }

STAND UP!

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" }

”L’Oréal Paris tukee naisten voimaannuttamista heidän kaikissa elämänvaiheissa. Seksuaalinen häirintä kadulla on suorassa ristiriidassa sitoumuksemme kanssa nostaa naisten itsetuntoa. Yhdessä Hollaback!:n ja muiden paikallisten kansalaisjärjestökumppaniemme kanssa, kehotamme miehiä ja naisia puuttumaan asiaan turvallisesti nähdessään tai kokiessaan häirintää. Yhdessä voimme luoda tytöille ja naisille turvallisen maailman, jossa he voivat liikkua pelkäämättä seksuaalista häirintää. häirinnästä. Tämä kysymys on sen arvoinen.” Delphine Viguier-Hovasse, L’Oréal Paris globaali brändijohtaja.

Lanseeraamalla kansainvälisen ”Stand Up” -ohjelmamme yhteistyössä kansalaisjärjestö Hollaback!:n kanssa haluamme opettaa miljoonalle naiselle ja miehelle, kuinka he voivat puuttua tilanteeseen todistaessaan tai kokiessaan seksuaalista häirintää kadulla. Näin autamme luomaan tasa-arvoisemman kunnioittamisen ja ihmisarvon kulttuurin. Koska olemme kaikki sen arvoisia.

*Ipsos – International survey on sexual harassment in public spaces (kansainvälinen tutkimus seksuaalisesta häirinnästä julkisissa paikoissa) – L’Oréal Paris – huhtikuu 2019.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.fi/tietoa-meista" } { "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Kotisivu" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.fi/om-oss", "name": "Tietoa-meista" } } ] }